Udskriv artikel Download

Den britiske singer-songwriter, Rita Ora, er ansigtet for Deichmanns nye AW-kollektion.

Europas største skoforhandler Deichmann, har annonceret at Rita Ora er deres nye brandambassadør og ansigtet for den nye AW19-kollektion. Kollektionen ’Rita Ora for Deichmann’ er tilgængelig i udvalgte butikker og på deichmann.com fra august 2019 under kampagnesloganet #Radiate. De håndplukkede designs udgør en ungdommelig og alsidig kollektion, som perfekt afspejler Rita’s kreativitet og unikke sans for mode. “Min stil kommer altid fra min attitude. Hvordan jeg klæder mig, viser hvad jeg føler den dag,” fortæller Rita Ora. Hver style i kollektionen repræsenterer en attitude eller følelse, som frihed, kreativitet, nysgerrighed, frygtløshed eller styrke – og er designet for at inspirere folk til at afspejle individualitet gennem deres personlige stil. De nyeste modetrends har inspireret denne sæsons styles; chunky sneakers med neon-detaljer i lysegul og leopardprint såvel som sølv og guld metallisk designs med plateausåler, som alle udgør et sporty fashionstatement. Ankelstøvler, snørestøvler og støvler med rockstar studs og spænder skaber en individuel og kreativ stil. Overknee sock boots med perler og farverige animalprintsstøvler giver et mere modigt look, hvor man kan skille sig ud, mens ankelstøvler med westernstil og ombre stiletter afrunder denne kollektion. ”Vi er glade for denne unikke og udtryksfulde kollektion, som er udvalgt i samarbejde med modeikonet Rita Ora,” fortæller ejer og CEO, Heinrich Deichmann om kollektionen. ’Rita Ora for Deichmann’ består af 40 styles og vil være tilgængelig i udvalgte butikker og på deichmann.com fra august 2019. Priser fra 349 til 599 kroner.